2007. június 16., szombat

Uj szallas - uj varosresz

Joestet.

Ma a meglepetes erejevel elkoltoztem eddigi lakhelyemrol es elhagyvan a festoi Triplicane varosreszt uj negyedbe koltoztem.

Kozben rajottem, hogy ez a Triplicane negyed nagyjabol a Berkocsis utca es a Matyas ter kornyekenek felel meg, a leheto legdzsuvasabb hely ahol jartam ebben a varosban. Jartamban-keltemben csak jobb kornyekek jottek szembe.

Az uj negyed neve Nungambakkam es nevevel ellentetben nem a Mekk Mester sorozatbol kolcsonoztek, nem is Lipotmezo kedves lakoi neveztek el igy, egyszeruen csak ez a neve. Tamilul biztos valami olyasmi tesz: Herminamezo. Csak hulyen hangzik, na.

Egyebkent tenyleg olyan, mintha a nyockerbol kikoltoztem volna valami jobb Varosliget melletti utcaba. Itt nincs forgalom, nincsenek boltok (ami van az csak Sony, Marks&Spencer meg ilyesmi markauzlet), nincs szemet, van jarda (!) amin lehet menni (!), mert nem fekszenek keresztbe emberek, nemgyartanak rajta kulombozo mesteremberek es asszonyok paplant meg bambuszkosarat, tele van faval, zold es csendes. Meg a levego is kellemesebb, de tenyleg. Majd teszek fel kepeket. Vannak itt am nagyon komoly villak!
Itt van Aravind baratom irodaja, itt alakitottak ki nekem egy lakreszt, amig nem koltozok be a vegleges keroba. Ugy egy het mulva. Addig sem kell szallodara kolteni. Nomeg van net is ad libitum! :)

Meglepo es kellemes fordulat, hogy az office sracok beszelnek (normalisan, legalabbis az eddigiekhez kepest) angolul. Lassan mar barkivel beszelgetnek aki szembejon az utcan.

Ma voltam vacsorazni egy etteremben es azt kell mondjam, ez volt az eddigi legjobb konyhaju etterem, ahol ettem. Fenseges onion uthappam volt a vacsi meg parotta. Maj fotozok ezekrol is. Egyre tobb kajat ismerek meg, de egy atlagos helyen ugy 70-fele kaja van, meg mindig zavaros ez nekem... probalom legalabb a kategoriakat beloni.
Egyebkent Del-Indiaban az evohelyek 80-90 szazaleka vega, ami nekem, mint szuletett husevonek akar problemat is okozhatna, de annyira kiraly kajakat csinalnak, hogy ez annyira nem is zavar. Azert valaki kuldhetne nekem egy jo hagymas rostelyost fenypostaval :)
Az etkezesrol majd eresztek egy kulon esszet, mert az nem semmi. Ujra meg kell tanulni enni.

A mai rumomra talaltam jo mentseget,ugyanis kisse megfaztam a legkonditol (eleg megterhelo a szervezetnek ez a 38-20-38-20 valtogatas a legkondi es az utca kozott. Szoval rumos tea :P

Azt csak erdekesseg keppen jegyzem meg, hogy a mai rumom neve Monitor 3D. Ez valami csuda rum lehet... vagy en latok majd tole 3D-ben monitorokat, vagy egy ujfajta kepmegjelenito megoldassal probalkoztak az alkotok es ez lett belole. Eddig meg nem sikerult 2X ugyanazt a markat megvennem, bar mindegyiket ugyanaz a ceg gyartja es ugyanazt toltik bele. Az eddigi nevek: Old Monk, Old Secret (masnap mar vartam, hogy Old Shatterhand lesz a kovetkezo), Celebration, valami, aminek a nevere sem emlekszem, most meg a Monitor 3D.

Egy erdekes cikk itt: http://www.domain-b.com/industry/entertainment/20050112_rum.html

Hazi feladat: mi az a lakh es a crore? ;)

Itt az irodaban egyebkent hihetetlen dolgok vannak - vizforralo kancso! Igy tudok rendes teat csinalni! Azert az ember tud am orulni az aprosagoknak is...

No,egy jo alvas meg sosem artott... holnap folytatjuk.

5 megjegyzés:

Névtelen írta...

no asszem tudom miről beszélsz amikor azt mondod hogy mintha nyóckerből költöztél volna el egy jobb helyre...pont tegnap jártam a volt nyócker otthonom közelibe és kérdezték tőlem, hogy van-e nosztalgiám...először azt hittem, hogy viccel az illető....aztán láttam, hogy komolyan kérdezi...én is visszakérdeztem...gondolom nem laktál még budán kívül (XII.ker.) máshol? nem? jó. aakor megbocsátom az elöbbi kérdésed....és a válaszom az, hogy kurvára nincs semmiféle nosztalgikus érzésem...biztos hozzájárul az is, hogy most budakeszin lakom...
vasárnap grillezek a kertben...majd félreteszek neked egy jó szelet steaket ; )
ups-el elmegy ez is, nem?!

Road Warrior írta...

Ma megint jartam a dzsuvaban... arra vitt az utam.
Miert van az, hogy minden nagyvarosban az anno elit negyednek epult es anno annak szamito varosreszek dzsuvasodnak el? Ez mindig is rejtely volt szamomra.

Road Warrior írta...

Steaket ne is emlitsd... addig nem nyugszom, amig nem eszem itt valahol egyet!

Névtelen írta...

keress egy argentin éttermet - az kell hogy legyen mindenhol

sz

szallas írta...

That sounds interesting. Anyway I am going North this week and I this is oping to be my first time. What are the most important things I should remember? Thanks!