2007. június 10., vasárnap

Hetvege

Halllo!

Mar megijedtetek, hogy egy napig csendben voltam, mi?

Rendkivuli elfoglaltsagaim nem engedtek, hogy irjak nektek.
Szombaton reggel egy felnapos varosnezo turara mentem a helyi government utazasi irodaval. Tudtam, hogy szar lesz a service, de le akartam tesztelni. tobb szempontbol is hasznos volt. De ez allamtitok.
Mindenesetre egy legkondi nelkuli kb. 16 szemelyes busszal (meglepett, de tele volt) mentunk utunkra. Utitarsak ranezesre indiaiak (belfoldi turizmus rulez) meg szerintem valami arabok is voltak. De a delutani turnusban lattam, hogy kulfoldiek is vannak. Naszoval, elmentunk vagy 5-6 helyre, termeszetesen rohanos volt mindenutt, ido semmire. A kedvencem ez a mondat:
- We stop at Marina Beach now, you go, see water, enjoy, come back fifteen minutes.

Na, leszalltunk, elslattyogtunk a vizhez, megneztuk, elveztunk oszt mentunk vissza.
(En ugyis vegigjarom meg ezeket a helyeket rendesen).

Aztan volt templom, meg muemlek meg snake park (amit ugy ertettem a faszi kiejtesenek koszonhetoen, hogy "we stop at snack bar":)), government museum, ahova nem mentem be, mert csak "fifteen mniutes you see only one gallery" - heyieknek 2, kulfoldieknek 250 ruppo belepoert.
Kepzeld el, ahogy bemegy a Szepmuveszeti Muzeumba, hogy megnezd - 15 perc alatt. Csak egy termet. Ertelmes, mi?
O, de mennnyi total ertelmetlen dolog van itt Indiaban! Majd meg meselek.

Na, fel kettore tura letudva, en hulla voltam, ugyhogy delutani alvast helyeztem magamnak kilatasba. (Mondtam mar, hogy a szallo pont egy *&@#(^#* mecset mellett van? Mer kell meg Del-Indiaban is egy mecset mellett laknom? Halistennek a hajnali szesonokre nem szoktam felebredni.

8 korul magamhoz tertem es elhataroztam, hogy moziba megyek. A mozinak iszonyat nagy kulturaja van Indiaban, a mozisztarok szinte istenek (vagy elottuk allnak a hierarchiaban), evente tobb szaz (ezer?) film keszul csak Chennaiban. Tamil NAdu jelenlegi miniszterelnok(noje) is mozisztar volt. Asszem az elodje is. OK, Reagan is az volt, meg ha nem is sztar ;)

Tegnapelott ota megy az Ocean's Thirteen, ugyhogy ezt neztem ki. Van egy viszonylag uja, nagy mozi komplex ott adtak 9:45-tol, jol befizettem oda. Eloszor csodalkoztam, hogy csak felhaz van, de kiderult, hogy a film kezdete utan barmeddig kepesek meg erkezni es bizony a egen tele is lett. Namost mit lehet erteni egy filmbol (plane ebbol, aminek szovevenyes cselszoves az alapja) ugy, hogy feloraval a kezdes utan ulsz be? Mindegy, nekik ez nem lenyeges.
A mozi egeszek jo, nagy vaszon, 16 fokr allitott klima, bar a sorrund hangfalak nem szolaltak meg - ellensulyoztak az igalmatlanra allitott elso sztereoval.

Ma meg atkoltoztem egy masik szallasra (az elozotol mintegy 100 meterre), mert mar untam, hogy mindig 2000 fok van. Ez tobb, mint a duplaja, de meg igy is 3000 Ft alatt vagyok - no es van legkondi, 3X akkora szoba, 3X akkora agy, muholdas TV, igenyesebb belso, igenyesebb epulet. A neve Taj Regency - na azert nem kell luxusra gondolni, itt a legleszakadtabb helyeknek vannak a leghangzatosabb nevei. Azert jopar orat lazultam benne, beallitottam elore a nezheto csatornakat (beszarnatok, milyen adok meg musorok vannak itt - vagy 20-fele mjuzikcsenel a helyi slagerekkel...) De van BBC, CNN, filmcsatornak, ilyesmi.

Ma este teszteltem egy etetot kicsit messzebb, nem volt rosz, de jo draga volt. Helyi szinten persze. Fotoztam is par kajat.

Na, nezegessetek kepeket, maj jelkezem, kapcsford, var az esti rumoskolam! ;)

Nincsenek megjegyzések: