2007. június 8., péntek

Bye-bye furtok!

Napot!

Ma fel 12-kor sikerult magamhoz ternem, megis lepett, azt hittem korabban van.
Persze egyszer mar voltam fent elotte, a "room boy" kopogtatott, hogy breakfast, coffee, tea sir? Egy pillanatig ugy gondoltam, hogy lehajitom a foldszintre a korlaton at, de aztan inkabb becsuktam az ajtot es aludtam tovabb.

Az eletmento zuhany utan ondolkodtam mitevo is legyek. Elcsattogtam a Tamil Nadu Tourism and Development Corporation mittomen, szoval a zallami utaztatasi irodaba es befizettem egy felnapos Chennai-i varosnezesre (540 Ft). Gyorsan korbevisznek a fobb latvanyossagokon. Tesztelem a konkurrenciat, na. Kivancsi leszek.

A zirodabol kifele megint letamadott egy riksas (vadasznak a kulfoldiekre, ertelemszeruen, a fifikaikrol kesobb). Megalkudtunk, mert kitalaltam, hogy megnezem a Theosofical Gardens-t. Ez egy marhanagy teruleten elterulo zart vilag, a Teozofiai Tarsasag worldwide kozpontja ugyanis Chennaiban van. Latogathato bizonyos napszakokban.
(Erdeklodobb termeszetueknek hatterinfo: www.teozofia.hu)

Az egesz olyan, mint egy naaagy botanikus kert, rengeteg fele-fajta novennyel, hihetetlen hangokat kiado madarakkal, igazi relax kozeg. Lenne, ha nem lett volna ma is negyszaz fok. Igy kicsit kenyelmetlenebb volt, de vegigjartam, megerte. Minden vallasnak van egy kisebb temploma szetszorva a kertben. Meg egy 400 ves banyan fa (valami fikuszfele) ami nem is nez ki fanak, olyan, mintha 100 darab fa lenne. Van egy csomo kep, ha sikerul feltoltenem (ez a gep kicsit lassabb) akkor hamarost fent lesz, majd csekkoljatok.

A riksas megvart (2 ora) aztan az alku szerint elmentunk egy-ket uzletbe. Aszonta ne vegyek semmit, de o ezek utan a latogatasok utan is jutalekot kap, igy a menetdijam a fele lett. Nekem meg nem artott, legalabb megneztem, milyen arakkal huzzak le a turistakat. Hat, itthon minden indiai cucc olcsobb, ugyanazok a disztargyak, butorok, stb. Elkepeszto arakkal dolgoznak, nem is tudom, vasarol-e ott valaki. Amellett, hogy tenyleg szep, igeyes kezmuvesaruk voltak.
Mar azelott, hogy a botanikaba melyedtem volna, megdumaltam vele, hogy egy nagyon fontos, komfortjavito feladatm van, ma, oda vigyen el: fodrasz!!
Emlekeim szerint iden meg nem voltam, indulas elott pedig ilyen-olyan elfoglaltsagaim miatt nem tudtam menni, viszont borzaszto nehezen viseltem ezt a hoseget azzal a hajkoronaval.

El is vitt egy helyre kis uzletbe, 2 borbely 1 vendeg odabent.

Leultem, mondtam neki, hogy ugy csinalja, hogy szep legyek (ugysem ertett semmit).
A kiscsavo (van rola kep) 10 perc alatt kepes volt mindenfele insrukcio nelkul ugyanolyan frizkot vagni nekem, mint barmelyik maca az itthoni puccos fodraszatokban. Pont olyat (pedig mar tartottam tole, hogy ugy fogok kinezni, mint a tobbi 5millio chennai-i ferfi, itt ugyanis mindenkinek egyenfrizuraja van). Szoval egy uj vilag tarult fel elottem, nagyon kellett ez mar.
Mindezt 25 ruppoert (112 Ft) ;))

Szokasos esti szieszta, zuhany, vacsora valamilyen rizses-husos-szoszos kombinacioban.

Ja, tegnap mar nem irtam nektek, uj baratra leltem szert! Ugy hivjak, hogy oreg szerzetes es egesz rendes rum ize van (2 deci 54 ruppo). Be is nyomtam egyet este olvasas kozben (vettem egy helyi lapot, vegulis onnan tudja meg az ember mi a tuti a varosban). Semmi bajom nem lett tole, ugyhogy asszem hosszutavu lesz a baratsagunk :P

Asszem meg egy napot maradok az olcso szauna szalloban es atvonulok egy "dragabb" legkondisba. Nomeg kell a valtozatossag is.

Na, ennyit mara, majd akko akko.

* * *

Szolgalati kozlemeny - ha valaki tudja, hogy lehet aktivalni a "hagyj kommentet" funkciot, legyen kedves es ossza meg velem! Ti lattok olyat?

* * *
(No es Greyesek - milyen volt a buli?)

Nincsenek megjegyzések: