2007. június 7., csütörtök

2.

Aztan este lett es reggel - eljott a masodik nap...

Kicsit csodalkoztam, hogy csak f. 11 korul keltem, de aztan rajottem, hogy ez ottoni ido szerint csak reggel 6 ora (4.5 ora az idoeltolodas). Ugyhogy tulajdonkeppen buszke vagyok magamra ;)

Nem voltak mara tervek, reggeli a szomszedos Maharaja etteremben (valami kis eteto, de az LP javasolta, igy megneztem). Semmi kulonos, tiszta egyszeru hely.

Akartam enni egy masala dosa-t, de az nem volt, kaptam egy "plain" dosa-t.
Az etel alapja (maga a dosa) egy nagyon vekony palacsinta-szeru cuc (de egy atlag palacsintanal 3X nagyobb es ropogos) felbe hajtva. Ehhez adnak mindenfele szoszokat, pirosat, sargat, feheret. Meg nem mondom mibol voltak, de valami eszelosen finom volt. Es ettol sem okadtam tuzet (sem).
Valamit tudnak ezek az indiai komak a fuszerezesrol...
A vegen kaptam egy kis tal... hm... tejberizst (?) - ebben is volt valami kulonleges fuszer, nemtom mi, de ez is kiraly volt.
Mindez egy kolaval egyutt volt 77 rupia (uszkve 350 ft).

Utana Chennai egyik legnagyobb bevasarlokozpontja fele vettem az irany. a Spencer Plaza par eve epult es bizony nem kicsi. Olyan Westend meretu, irodak es boltok (akarcsak ott). Van itt minden, szerintem nincs olyan vilagmarka, ami ne kepviseltette volna magat.
Korbejartam, vettem egy Panasonic fulhallgatot, mert az MP3 lejatszomhoz a gyari fules hasznalhatatlan... majd ettem egy kivalo menut a food court egyik panjabi ettermeben. Volt abban minden, de a 70 szazalekarol akkor derult ki, hogy mi is valojaban, amikor megkostoltam. Amit marinalt repanak neztem, az sajt volt... egy spenotszinu kockarol kiderult, hogy csirke, alan egyedul egy darab krumpit talalam el. Szo, mi szo, rettenet jo volt ez is, rengeteg fuszeres rizzsel, mindenfele szoszokkal, ketfele lepennyel, edessegel (utobbit krumplinak nezve epp egy csirke es egy szosz tarsasagaban tettem magameva veletlenul...)

Vetem ezt-azt a helyi supermarketben, hogy az indiai eletmodra torteno atmenet zokkenomentes legyen (mint pl. Lays chips) meg egypar aprosagot - elem a zenegepbe, borotvahab, 2 bazinagy mango (kiloja 120 ft :P), egy fembogre, jegyzetfuzet (fontos kellek) keksz, filteres tea (!! igy mar nem kell azt a barna cuccost innom) es egy kis luxuskent Benson&Hedges. Utobbit leszamitva az egesz bevasarlasom volt ugy ezer ft. Jo lesz ez.

Nagyon belefaradtam mindebbe, hazariksaztam (nemi alkudozas utan, de szerintem meg igy is levettek: 30 rupia, azaz 135 Ft mintegy 3 kilometerert), hozattam forro vizet, teaztam, pihentem, aludtam.

Most pedig ismet internet dobozban ulok, olvasom, amiket irtatok (mar aki!), majd megyek vacsizni. Meg meg valahol utbaejtek egy ATM-et. Kell kape.

Ja, es a legfontosabb: keresnem kell valami szesz forrast, mert tegnap sajnos megoltem Jimmy-t. RIP. Itt van jo olcso rum a nyugat-indiai szigetekrol.

Na, majd meg irok.
Azert nem lesz ebbol rendszer, hogy mindig ennyit kormolok ;)

Cso!

Nincsenek megjegyzések: