2007. június 13., szerda

Tejuzem

Joestet.

Ugy gondoltam, megkonyorulok rajtatok, es tovabb irogatok. Vegulis nekem szorakozas.
De nem ma, mert tok faradt vagyok, var mar a rumom, nomeg nincs is idom ra. Tulajdonkeppen kiba elfoglalt uzletember vagyok.
Buszken mondom, rendkivul produktiv voltam a mai nap, a 39 fok ellenere delidotol sotetedesig bejartam a fel varost. Szuletett sok-sok kep. Erdekessegek garmadaval. Holnap megosztom veletek.
Ha jok lesztek.Hajok lesztek!
Addigis... olvasgassatok szepen a Bibliat.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

szia Ati!!! nem tudom, így kell e neked levelet küldeni, és hogy ezt csak te látod, vagy mindenki más, ezért most ez csak pár sor lesz: hogy őrülten szórakoztató, emellett tanulságos a szauna, és ha visszaírs, hogy csak te látod e ezt vagy más is, akkor majd írok még. csók, Barbi princess