2007. július 30., hétfő

Surusodnek az esemenyek

A rali kozeledtevel egyre nagyobb a hajtas itt az irodaban. En ugyan (egyelore) nem vagyok szervezo, de az biztos, hogy nem az en szervezesi stilusomban folyik a munka... itt mindent az utolso pillanatra hagynak, megszivatva ezaltal magukat is. Nomindegy. En majd csak a rali startjatol kezdve kapcsolodok be es leszek hivatalosan "organizer". Ket feladatom lesz, az egyik titulus: a rali hivatalos fotosa, a masik felelossegteljes munkakor pedig a napi etapok utan leadott feladatlapok ertekelese es pontozasa.

A verseny ugyanis nem csak a sebessegrol szol (mar hogyan is szolhatna egy olyan jarmunel, amivel 50-nel menni mar eletveszelyes), a resztvevoknek a napi szakasz soran kulonbozo feladatokat kell megoldaniuk, az itinerben jelolt helyeket kell felkeresniuk. Mindezekert pontokat kapnak. No, ezeket fogom en osszesiteni. Ha jol sejtem en vagyok az, akit a leginkabb erdemes korrumpalni a futam soran... es ki ne csabulna el egy uveg skot viszki vagy egy rekesz sor lattan :) Csak jelzem... magyar csapatok igy elonyben.

Ujabb valtozas a lakaskerdesben - masfel honap utan kikoltoztem az irodabol. Aravind berelt egy hazat, ahova a iroda is atkoltozik majd. Alul iroda, a felso szinten pedig szobak lesznek. Azaz a szobak mar most is megvannak, csak felujitas elott allnak. Ebbol kifolyolag nincs is bennuk semmi, kiveve 2 matracot, egy kukat, valamint a hifit, amit atvittek az irodabol. Az irodaMbol. Viszont talalkoztam egy furcsa jelenseggel. Zuhany. Felulrol jon a viz. Csodas. Es nincs szaga. Nem budos. Felemelo.

Miert 2 matrac?
Szombaton megerkezett Akos, aki ujsagiro es a rali hivatalos tudositoja lesz. O irja a magyar es angol nyelvu sajtokozlemenyeket, kurtoli szet a vilagban az IndianARC dicsoseget es vezeti a riksafutamrol szolo blogot. Nomeg o is ofisöl fotos lesz. Uj jatszopajtasra leltem szemelyeben, ennek oromere szombaton este el is fogyasztottunk tobb, mint fel liter gint, amit magaval hozott... a melle lecsusztatott sorok hatasakent irgalmalanul indult a vasarnapom, dehat van ilyen. Meg szerencse, hogy hajnali hirtelen jott tervunket, miszerint menjunk le a tengerpatra, elmosta az eso... igy mar 3 koul aludtunk.

Ja, miket csinaltam meg az elmult nehany napban?

Folytatvan a befizetett turamat, megismerkedtem a block printinggel, meglatogattam egy asszonysagot, aki szarikat tervez. Marmint azok dekoraciojat. Megveszi az anyagokat, megtervezi a design-t, egy ugyes figura pedig megnyomja. Mivel? Olyan, mint a gyereknyomda, csak nagyobban. A muhelyben tobb szaz fele kivaloan kifaragott teakfa minta, ezekkel (es specilais festekkel) nyomjak meg a ruhakat. Az ottani szaki eszmeletlen kezugyesseggel vegezte a nyomtatast, illesztesi nyomokat egyalalan nem lehetett latni. En is kipobaltam, kapam 2 feher parnahuzatot, valasztottam mele bordurt es egy nagyobb mintat kozepre (pavat, merthogy ez Chennai es az allam jelkepe). Egesz jo lett. Csak budos mint a veszett fene, merthogy a festek oldoszere kerozin.

Utana elmentem egy etterembe, ahol bevezettek a del-indiai konyhamuveszetbe, csinaltunk chicken pepper fry-t meg fish masala-t. Nagyon erdekes volt. A hozzavalokat egeszen mas sorrendben teszik bele a serpenyobe, mint nalunk. Pedig sok hasonlo fuszert hasznalnak, de mashogy. Mindenesetre jokat foztem/tunk, es lekuzdve az eletemet vegigkisero "utalom a halakat es miden vizi elolenyt" tetelt olyanokat ettem, mint sult garnela, sajttal es hagymaval toltott mini tintahal, meg egy valami rakfele, amit ossze kellett torni diotorovel, meg a fish masala. Degeszre ettem magam es bar nem leszek tovabbra sem halevo, azert jo volt. Fokepp erdekes. A hely tulaja 20 ev uan nemreg koltozott haza Londonbol, 20 evig a dubai sejk privat szakacsa volt. Elmondasa szerint nem volt szar elete. Erdekes ficko, meg a felesege is. Egeszen megszallott szakacs, es ez ebben a szakmaban igy van jol. Ettermuk neve: Somethin' Fishy. Ha valaki erre jar feltetlenul latogassa meg.

Ja, sikerult aznap este valahol elhagyni a gepem, tehat a block printing es az aznap esti bazarlatogatasom kepei nincsenek meg. Szerencsere naponta mentem a kepeket, tehat mas nem veszett el.
Nah, majd folytatom... most megyek beszerezni egy uj fenykepezot :(

Addigis.

Nincsenek megjegyzések: